Gårdagen

Igår glömde vi att bestämma vem som skulle skriva så idag tänkte jag göra ett litet inlägg om både gårdagen och idag.

Igår, alltså den 3 januari, var det sång för hela slanten!
Vi, alla kvinnorna, åkte hem till PO för att spela in de sångerna vi är med och sjunger på.
Där hade han sin egen lilla studio. Det var rätt häftigt, jag har aldrig direkt varit i en studio förut.
Så där stod vi och sjöng i gneom alla låtarna en efter en, och sjöng varje låt tills PO var nöjd, medans Maritha coacha oss.
Så nu finns alla sångerna  inspelade på CD. Vi kommer nämligen att använda oss av det under showen så att adet blir starkare ljud. Jag hoppas jag inte ljuger nu och minns fel, men jag tror det var så. De finns ju också på CD så att man kan köpa den och kunna lyssna på de underbara låtarna hemma.

Idag: 4 januari.
Idag så var det dags för kvinnornas kostymprov. Vi som är adelsdamer, vilket både jag (sophie) Frida och Ida är, vi övade på vår scen idag.  Scen 11. Vi fick också prova att repa med våra fina klänningar. Eller jag borde egentligen säga vackra klänningar. De är grymt snygga! Och tunga! släpen är långa och rätt jobbiga att bära med sig, med gud så snygga vi kommer bli!

mvh Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0